fredag 30 juli 2010

vädrets makten

sitter o kollar ut på det blåsiga, tråkiga, till-o-från vädret. var med om nåt väldigt märkligt idag. var precis klar med postrundan o var på väg tillbaka körde väl typ 5 meter o det kom världens störtskur. vindrutetorkarna gick på högvarv. 300 meter senare slutade det o var precis snustort på marken.

när jag på väg hem sen kom regnet ifatt mig igen! regnade från mitten av de geers datan till lysena en så där 400 meter bort. svängde efter lysena o sen började det regna igen. hel mysko väder asså!

veckan har flutit på som vanligt. har jobbat, jobbat o jobbat lite till. skönt med helg! johan den lykosten går på 3 veckors semester idag. fusk ju! imorgon ska vi på en släktträff på johans pappa sida. kan inte direkt säga att jag jublar, men ibland måste man ju ställa upp. han brukar ju faktiskt gör det för mig. annars har vi nog inga planer för helgen. ska nog försöka titta på lite tapeter eftersom johans projekt under sommaren är att renovera hallen.

ska kolla på lite mer förlossningar nu, kanske man kan bli lite avskräk för en gång skulle, till att födda fler barn. verkar inte funka på mig dock...

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar