tisdag 27 juli 2010

trött

idag är jag trött. vet att jag har tjattat om det förr, men idag är det värre än det brukar. ont i huvudet har jag med. bara massa o klaga på idag. o till råga på allt så är jag ensam hemma. lr ja, nästan iaf. plutten har gått o lagts sig redan så han räknas ju knappt. Johan är iväg med sin far i linköping. gör iof inte så jätte mkt just nu. rätt skönt att få lite ensam tid. kan jag ju gå o lägga mig när jag vill :)

gav mig på att cykla till jobbet imorse. det är inga problem dit, tar väl högst en kvart. hem däremot. helvete va jobbigt det är rent ut sagt! bara uppför hela vägen. o dessutom är det öppet landskap så det blåser motvid åt vilket jäkla håll du cyklar åt.

igår var vi 80-års kalas hos mormor i blacka. var mkt trevligt, mkt folk o god smörgåstårta. vi var där i ca 2 timmar. blir lite dumt med tiderna eftersom plutten måste få sova. inte för att att han gjorde det sen iaf. han låg o prata för sig själv i över en timme. sen klagade han över att det var för kallt på hans rum. kors i taket. har inte hänt på hela tiden vi har bott här. var tydligen väldigt trött imorse när J skulle ta upp honom. inte så konstigt när han har sovit iaf 3 timmar för lite.

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar