måndag 5 juli 2010

driving my car

har man fått sätta sig dom äckligt varma postbilarna igen. min 2 veckors semester är över o nu finns det inte längre nåt ljus i tunneln förens sisodär framåt jul för mig. om jag nu kommer in på utbildningen till hösten vill säga.
har iof en rätt slapp början åter igen. börjar inte förens 10 o jobbar bara tills 2 (yeah right!), är tanken. men för att klara av att köra den slingan jag kör på 4 timmar en reklamdag, får man inte hålla bilen under 90 km/h. är rätt svårt att klara av med tanken på att du måste stanna var 20 meter för att slänga ner den förbannade reklamen oxå.
men dagen har gått himla bra måste jag säga. var tillbaka vid 3 tiden så var inte jättesen. o hittade gjorde jag till min stora förvåning!
största problemet jag har är att det inte finns nån förbannad AC i bilen. håll ju fan på att smälta i bilfanan! förstår inte att det ens kan vara lagligt att köra utan i den här värmen. jag är ju direkt den som kör längst heller, så lider med er andra. o inte minst dom som cyklar. tortyr ju!

vart att slänga sig i polen så fort man kom hem. båda männen (?) i huset låg o sov när jag kom hem, drypande av svätt, var kanske bäst så. men när jag kom ut på baksidan stod grannen inne på våran tomt o målade om sitt garage som har ena vägen mot oss. vadå irriterad! inte för att jag direkt hade tänkt det kanske, men nu kunde jag ju inte spring ut näck o släng mig i polen längre.

plutten är iaf frisk nu, så det är skönt. men han fick vara hemma från dagis idag iaf. vila upp sig lite extra o pigga på sig lite. stakarn är precis svullen i munnen. har en hel rad med tänder som är på väg. tror det är 4-6 stycken på en gång. förstår att han är lite smågrining o sjuk.

ska försöka väcka sonen nu så vi kan ta oss en sväng till söderköping o äta lite glass.

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar