fredag 23 juli 2010

fjola

sitter o kollar på "livet på bb". ny serie på kanal 5 om förlossningar. tycker sånt är riktigt fascinerande är nästan som man vill ge sig på ännu en förlossning. är väl lite knäpp kanske men när jag ser såna här program så blir man sugen. just nu är det nån jäkla fjola på 20 år som inte klara av att födda barn för 5 öre. skriker på folk till höger o vänster o hyperventilera lustgas. är riktigt komsikt att kolla på faktiskt.
menar inte att skryta men måste säga att jag klarade mig himla bra under förlossningen. mkt bättre än dom där fjolorna på tv iaf. nästan som man skulle vill göra om det igen. ser faktiskt fram emot ännu en förlossning i framtiden. knäpp som man är... :)

jobbet har gått himla bra idag. smet till o med iväg en halvtimme tidigare. var himla skönt faktiskt. imorgon åker vi en sväng till virsbo, utanför västerås. ska hälsa på en kompis till mig som bor där. ska bli kul, var länge sen vi sågs.
söndag vet jag inte, har inget planerat. johan ska nog jobba lite bil tror jag så blir nog bara jag o plutten. får hoppas på fint väder så kanske vi kan åka iväg o bada lite.

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar