söndag 9 augusti 2009

till havs!

har precis kommit hem från landet. spenderade både gårdagen o idag ute på landet o ute med båten till havs. har varit sånt underbart väder ju! får passa på när solen äntligen bestämmer sig för att titta fram en stund. är så himla skönt att bara glida omkring på vattnet. vi gick i land på en ö i några timmar, åt, solade, fiskade o bara slappade. hur mysigt som helst! päronen kom förbi igår kväll en sväng när vi åt, så vi fick äntligen en chans att bjuda igen på all den mat vi har ätit hos dom den här sommaren.
har väl inte hänt så mkt annat än det. har slappat som sagt den här helgen. är trött som en beng just nu. somnade till o med i bilen påväg hem. blir trött av all sol o luft antar jag =)
har ju bokat biljetter till Backstreet Boys är klart. det är stort! den 4 december, people! boka om ni inte redan har gjort det. kommer bli hur bra som helst. jag har redan lyssnat på albumet på nätet även om det inte släpps än på en månad. är så klart hur bra som helst. som allt annat dom gör. måste bara klaga på en sak; var dyrt! 460 kr för en biljett. tycker iaf jag är dyrt, men det är väl vad allt kostar nu för tiden. tänkte försöka få med mig Johan upp oxå, sova på hotell o gå på julmarknaden dan efter. skulle vara kul, när man ändå är där upp menar jag.
plutten då? ja, han gör framsteg varje dag. rullar runt som en tok just nu. är lite svårt att vänta tillbaka till rygg från mage bara, men det kommer det med. han har även lärt sig att förflytta sig i sin gåstol (upptäckte jag precis nu!). inte långt än så länge men dom där små knubbiga benen tar sig sakta men säkert framåt. har världens bästa plutt!
take care!

Stegeborgs slottsruin




froggy fick sig ett ofrivilligt dopp i havet o fick torka på vägen hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar