söndag 16 augusti 2009

fest igår!

ja, så var det då fest igår. var riktigt trevligt. tackar o bockar för en supertrevlig kväll med vänner o bekanta. vart inte så himla sent för egen del. följer aldrig med när dom andra skulle ut. har ju nån som väntar på mig där hemma som behöver mig kl 6 på morgonen. komma hem vid 3 tiden på natten är inte riktigt min grej. är astrött utan att behöva gå ut. men nästa gång så! får se till att sluta amma snart...
vart iaf Singstar för typ hela slanten. en annan som sjunger ungefär lika bra Britney live (alltså inte alls...) håller ju helst för öronen när man hör sig själv. men kul är det. o man behöver inte ens hälla i sig alkohol för att lyckas. ska erkänna att det inte vart en helt vitt kväll igår men lite bål är ju ingen fara. lr hur? plutten är precis som vanligt iaf, även fast han har ätit från mig under dagen. men kan lova att det kändes en aning iaf. men blir väl så när man inte har druckit på 1,5 år. inget jag saknar iof men ibland kan det vara gott.
nog om det, är hemma hos päronen just nu. plutten sover o Johan är iväg o tjänar ihop lite pengar på jobbet. så passa på att hälsa på. är ju inte jättekul att vara ensam hemma hela dagarna. dessutom får man ju gratis mat. slipper laga o allt. hur bra som helst!












Far, mor, plutt o jag

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar