söndag 23 augusti 2009

lektid!

har suttit här ett tag nu o gjort om lite. tycker ni? vart det helt förskräckligt? kände att jag ville ha nåt nytt. försökte göra nåt litet eget först men gav upp när programmet inte alls ville leka med mig.
har varit hos farfar hela dan idag. åkte vid 12 tiden o kom hem nyss. han fyller 80 idag så har fått spendera dagen med gamla släktingar. rätt trevligt ändå, o god o gratis mat. tackar man aldrig nej till. ska väl erkänna att det är tur att dom inte fyller jämt varje dag. skulle jag inte orka. plutten var lite småtjurig oxå. men somnade tillslut o sov i 2 timmar typ. tänk va lite sömn kan göra. sen var han hur glad som helst! tänk om man själv bara kunde lägga sig ner i soffa fullt med folk o prat, o bara somna som sten. hur skönt skulle inte det vara? har tagit hem dopkläningen nu. måste testa den sen. men kanske blir imorgon istället. han är inte på jättebra humör just nu. får se om han kan ha den. prästen var ju här igår oxå. pratade med henne om dopet, hur vi skulle lägga upp det så. jag som oroat mig för att vi inte har hunnit planera nåt men hon sa att vi var dom som planerat mest på väldigt länge. är väl lite så där nojig just nu. vill ju att det ska bli så bra som möjligt. han döps ju bara en gång menar jag...
take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar