lördag 1 augusti 2009

snabb shopping!

så var det helg. igen. gud vad tiden går. är redan augusti. bara 4 veckor kvar till dopet. börjar få lite smått panik. har inte bestämt så mkt än. lr, jo, jag har "bestämt", men vill ju gärna att Johan är lite engagerad oxå, är ju liksom lika mkt hans son. o han döps ju bara en gång. måste sätt oss ner nån dag o gå igenom allt, psalmer o sånt. är skitsvårt, vet ju inte vad man ska göra riktigt. är ju inte varje dag man har dop liksom. gjorde en liten akutshopping igår iaf. gick lite barnfritt när jag tog med mig morfar ner till stan, var dags för mamma o klippa sig nämligen. o så av en slump "råkade" jag springa förbi Rosa Elefanten. för er som inte är från Norrköping, så är det en klädaffär för barn. har lite dyrare kläder o märken o sånt. har gått o kollat på en dräkt till plutten där hur länge som helst, men tyckt att det var lite dyrt. men slog till igår sen iaf. måste ju ha nåt snyggt på sig på sin stora dag! var tur att jag gick in- hade bara ett ex kvar o för en gång skull hade jag megatur. var i caspers storlek. o till råga på allt fick jag 80 kr rabatt för att det var sista plagget. snacka om flytt!


var inte exakt lika dan, men i stort sätt. ni som kommer, får se helt enkelt. o kan ju kanske hända att det kommer upp en lr annan bild sen.
är ensam idag, J är iväg med grabbarna på nån bilsportmässa. ska träffa E senare idag men hon jobbar nätter så får nog vänta lite till att höra av mig till henne.
allt för mig för den här gången. glöm inte att lyssna på nya BSB låten nedan!

take care!

1 kommentar:

  1. Du har så rätt i att det inte är lätt att se till att dopet blir bra och rätt. Man vill ju att man ska diskutera tillsammans. Det blir säkert bra och en fin dag.
    KRAM

    SvaraRadera