tisdag 14 december 2010

plan 4

sitter i skolan på plan fyra med två av min gruppmedlemmar o fördriver lite tid. har precis suttit o kollat på "Vildingarns Land". Kan ju tänkta mig värre saker att fördriva saker med, i skolan, än att sitta o kolla på film i 2 timmar. det enda jag kan har att klaga på var väl stolarna. sitter i jättebekvämt i K4.
vi ska ha musik om typ en timme. ännu verkstad. kommer vara precis slut i huvudet ikväll. har nog inte hållt på så här länge i skolan, på evigheter. o imorrn blir det oxå sent. o jag har ju inte massa annat att göra hemma. är ju för fan jul snart. har inte tid att gå heltid i skolan just nu. dessutom ska jag börja jobb på torsdag. bara kvällar visserligen, men jag lär inte vara en översocial prick fram till jul.
casper fick gå till dagis idag, igår tog vi ledigt eftersom jag ändå inte hade nåt i skolan, o det går magsjuka igen på dagis. vi var på öppna fsk istället o busade runt där. dom hade luciafriande. casper var väl inte jätteimpad av dessa julsånger, han var mer intresserad av lussebulle o pepparkaka. johan har iaf diagnosiserat (?) honom nu. förmodligen har han haft falsk krupp. det mest stämmer in på symptomen han har haft dom senaste veckorna. han kräktes ju igen, natten till lördag, men sen var det inget mer direkt, förutom att jag upptäckte att han var blå om läpparna under förmiddan. skumt, men det är tydligen så om dom har krupp. det verkar bättre nu iaf, han har ju ingen feber lr så o han är inte speciellt förkyld, bara ganska hostig när han ska sova. nån snäll doktor som kan ge svar på tal?

nä, kanske ska göra det man ska i skola, nämligen plugga. har en lite text att läsa ut tills nästa måndag. o det är ju snart...

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar