torsdag 23 december 2010

jul 2010

så var den här. igen. julen står inför dörren åter igen. har inte fått nån jätte julkänsla ännu. kan nog beror på att jag inte har fått nåt lov whatsoever innan jul. gick direkt från skolan till jobbet i måndags, o sen dess har det varit julkort för hela slanten. man kan ju tro att julkort ska medföra en mysig julkänsla, men icke. inte för mig iaf. mest bara frustrerad över att skiten aldrig tycks ta slut. men som vanligt så tog dom slut även i år.


vi var dum nog att ge oss ut i trafiken i förmiddags. gick väl helt ok, men att man aldrig lär sig. att folk aldrig lär sig. alla är ute i sista minut. inte vi iof, vi gjorde det bara för skojs skull :) nej då, johan hade glömt att köpa potatis så vart akuttid ute på vägarna. dessutom tycker jag det är rätt mysigt att trängas med allt folk. lite konstigt är jag nog.



imorrn ska vi som som sagt vara hemma. johans pappa o sambo kommer på förmiddan, sen kommer mina föräldrar o min mormor o farmor på eftermiddan. vi ska äta julmiddag här o lite sånt som man gör på julen. på lördag blir det traditionell julmiddag hos min mormor med hela tjocka (extremt tjocka!) släkten. sen på söndag ska vi till johans pappa o sambo som ska ha hela hans smala släkt där, eftersom vi inte träffar dom tidigare. o snipp snapp slut så var jul slut för det här året.



GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA FRÅN OSS ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar