lördag 28 augusti 2010

lördag morgon

klockan är snart 9. har varit vaken 1,2 timme. varför? bra fråga. när man väl får sover, så vaknar man upp halv 8. men men, nu har jag iaf fått mkt gjort. lite stolt över mig själv. har lugnat ner mig lite nu från chocken jag fick vid skolstart i måndags. paniken vart iof total igår när vi fick en uppgift att göra. tills på onsdag! helt sjukt o jag var inte ensam om att få panik. men guess what? nu har jag suttit är i uterummet (svalt o skönt) med ipoden på o skrivit klart våran uppgift på en sida! hur jävla bra är inte jag då?! =) sen måste jag nog gå igenom den lite mer, men det får bli på månadag.
nu ska jag bara njut utav att jag är ledig hela helgen o har massor med kuligheter att se fram emot. ikväll ska vi ha inflyttningfest för vännerna. ska bli skitsköj. får hoppas att vädret håller i sig. är helt underbart nu. på söndag ska vi på 2-års kalas. får hoppas man kommer upp då bara :) har inte direkt tränat på det där med alkohol på ett tag. däckar väl efter en cider.

annars har veckan varit helt ok. har gått på föreläsningar, läst, gått på föreläsningar, läst o gått på några fler föreläsningar kan inte säga att studentlivet är komplicerat, det är bara så mkt att ta in. mitt huvud är redan fullt. dessutom har jag svårigheter att hitta min plugghjärna. nån som sätt den?

dax för frukost!

take care!

1 kommentar:

  1. Den tittar fram när stressen har lagt sig, det lovar jag! Så fort du känner ett lugn, då alla nya intryck lagt sig, kommer plugghjärnan och läslusten att piggna till.
    Hur kändes mötet med arbetsgruppen?
    Vi hörs o ses! Ha en fortsatt bra helg o en bra start på din andra universitetsvecka.
    Kram <3

    SvaraRadera