måndag 30 november 2009

veckan som gått

upptäckte att jag inte har skrivit nåt på en hel vecka. får bli skärpning! vet inte riktigt vad jag har gjort i veckan heller. har väl varit som vanligt. tisdagn vart inte riktigt som var tänkt iof. går ju på mammabarn gympa då. plutten vaknade inte fören halv 9 så var bara att slänga i oss lite frukost o ta bilen ner till stan istället för spånkan. när vi väl hade tagit oss ur bilen med alla bestyr det medför så var passet inställt! typiskt! bara för att man för en gång skulle har fått skynda sig på så var det inställt. fick bli gymet istället. gick ju det med. på onsdagn vart det inget öppna som vanligt heller. var stängt. så tog en promenad med L o M istället. var trevligt, även om inte vädret var det bästa.

helgen har varit lite konstig den med. J var på julbord i lördags så plutten o jag var ensamma. söndan hade han jouren på jobbet så vart vi ensamma oxå. men det löste mormor o morfar rätt snabbt. vi tog en lång promenad på stan, var julmarkand i Industrilandskapet. inhandlade 2 handdukar på rättvisemarknaden.
för övrigt ligger J's mamma tyvärr inne på Vrinnevi sen föra veckan, så har varit där nästan varje dag o hälsat på.
Har inte lyckats pratat med bror än, men fått lite medelande här o där, o fått uppdateringar från mor o far. verkar som dom har det riktigt bra. väldigt varmt tydligen, över 40 grader. måste säga att det är lite väl varmt för min del. gillar värme asså, men nån måta för det vara.
nu ska plutten o jag bege oss ut till maxi, kylskåpet är i desperat behov av påfyllningen. o jag tänkte se om jag hittar några nya fina kläders till på torsdag. inte långt kvar nu... =)
take care!

1 kommentar:

  1. Totte var oxå på julbordet i lördags. Så det var bara Kim och jag hemma. Det var så lugnt och skönt. Särskilt nu när jag inte mår så bra.
    KRAM

    SvaraRadera