tisdag 17 november 2009

flyr sverige

Är hemma hos päronen för tillfället. har sagt hejdå till lillebror Joel. han o 2 kompisar ska iväg till australien ikväll. dom ska vara iväg i några månader. beroende på hur mkt jobb dom hittar. får se hur det går för dom. men dom skulle iaf vara hemma till våren. blir säkert jätttebra för dom. klart man kommer sakna honom men är sjukt avundsjuk samtidigt. skulle oxå vilja göra nåt sånt där. är ju lite svårare ju med barn o allt. o ännu svårare eftersom man har en sambo som är antiresenär. förstår inte hur man INTE kan tycka om att resa ifrån det här gråa, trista, kalla landet...
har varit o tränat som vanligt nu på moronen o nu sitter jag o väntar på att johan ska komma o hämta oss så ska vi ta oss till bvc för att få vaccination till casper o johan. jag har inte bestämmt mig om jag ska ta den ännu så det får bli J som får ta den. en förälder får ju tydligen ta samtidigt som barnen. o han är ju lite mer utsatt än vad jag är så det blir bra att han får ta den lite tidigare än vad alla andra får.

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar