måndag 23 november 2009

biverkningar

Dom kom tillslut. dom förbenade biverkningarna av vaccinet. stakars lilla plutten har haft nästa 40 graders feber på nätterna. dagarna har som tur är inte varit lika dana. har varit skapligt pigg ändå. sovit lite mer än vanligt men annars inte så farligt. är lite snuvig oxå så har väl varit lite jobbigt att sova på kvällarna. har fått lägga massa filtar under kudden så han kommer upp lite. har faktiskt hjälpt.
har suttit i telefon typ hela morgonen för att försöka få tag på nån som kunde hjälpa. ringde först vårdcentralen, som sa att jag skulle ringa bvc. mellan det hade jag ringt 1177 oxå, så dom ringde upp efter VC men dom behövde jag ju inte prata med. försökte se få tag på BVC hela morgon. fick iaf tag på dom efter en halvtimme. är bara att avvakta tills imorgon. var tydligen inte jätteonvaligt att dom hade feber. men tyckte bara att det var så himla mkt så bättre att vara på säkra sidan o ringa. jag menar, om jag hade 40 graders feber skulle jag ju vara hel deckat. förstår inte hur Casper kan vara så pigg trottsallt. superplutten!
ska snart ta en promenad med L o M. kan inte stänga in mig längre. mår ingen bra av.

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar