onsdag 3 november 2010

en första gång för allt

så var den så avklarade. mitt livs första tenta. var i skolan aptidigt imorse. dom hade inte ens öppnat. tentan började 8, men åkte med johan så var där redan 7. var iof rätt skönt, fick mig en lite uppfriskande promenad på vägen. hur det gick? ja, det får vi se om ett par veckor. har ställt in mig på att misslyckas så allt annat är bara en trevlig överraskning det gick helt ok, men känner inte att jag blir godkänd.

men ingen vila här inte, imorgon börjar nästa kurs med dunder o brak. den här ska visst vara lugnar än den förra, men vi får se. ska ha into imorgon. ska ha sånt där roligt som drama, musik o sånt. får se hur det går. jag är ju inte direkt den typen. varken musikalisk lr dramatisk. så nu är det bara sätta fart o leta böcker igen. nån som har böcker till kursen kultur och kommunikation, är det bara höra av dig. intresserad utav det mest. för tillfället är det lite ont om pengar i studentkassan.

på hemmafronten är casper sjuk igen. o just det, johan har fyllt år :) han fyllde i torsdags, men vi valde att vira på lördagen istället. tyvärr var casper dunder sjuk på lördagen. han hann vara på dagis i knappt en veckan sen var det kört igen. stakarn vaknade med 40,2 i feber. högst han har haft hittils. han är host som tusan o förkyld. men firande gick bra ändå, det var kul att träffa johans släkt igen, det blir ju inte så ofta. vi var till o med så duktiga att vi gjorde egna smörgåståror. lägger in kort nästa gång... jag försökte mig oxå på att göra havreflan o kolasnittar, men både blev misslyckade inte smakmäsigt, men formmässigt. måste träna på det där med bakning.

här kommer lite höstkort...

take care!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar