onsdag 3 mars 2010

underbara dag!

idag är en underbar dag. underbart, vackert väder o allt är bara toppen. eftersom Johan jobbar eftermiddagar, passade jag på att gyma nu på förmiddan. skönt!
jävligt mkt folk bara, förstår inte hur det kan vara så mkt folk. har inte folk nåt annat för sig mitt på dan? plutten gick en sväng på stan med pappa så länge.
på väg hem fick jag ett väldigt trevligt samtal: har fått jobb!
var på tiden. har sökt till Posten o idag ringde dom äntligen upp.
är inte helt hundra spikat ännu men i stort sätt.
så under sommaren, o förmodligen redan från april, kommer jag har heltidarbete.
ska köra landbrevbäring. riktigt kul faktiskt. kan ju inte riktigt spring i trappor o sånt pga höften, så kunde inte ha blivit mkt bättre. tycker det är himla skönt oxå för den delen o köra runt själv, har ju gjort det förr. så nu är jag så himla glad. får hoppas att dagen fortsätter på samma sätt.

take care!

2 kommentarer:

  1. Vad kul för dig med att du har fått jobb. Det kommer säkert gå bra för dig.
    Lycka till!
    En annan blir av med mitt jobb från månadsskiftet hos brrukaren som jag jobbar hos nu. Men har förtur efter föräldraledigheten till andra barn sen.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. grattis, vad kul! kram Linda

    SvaraRadera