söndag 14 mars 2010

1-års kalas

klarade av det! vi lyckades ta oss igenom plutten första födelsedag. såg lite hopplöst ut ett tag. undrade om vi (läs jag...) skulle hinna med allt som skulle göras. men vi hann och det vart väldigt lyckat. tror alla hade det trevligt, hade jag iaf. var precis slut efteråt så tur att han bara fyller 1 gång om året =)
var i farmors gamla hus. på så sätt kunde hon ju vara med på sätt o viss även om hon inte var där. flummigt det lät, men ni fattar väl vad jag menar.
casper fick mer paket än han kommer kunna göra av med på resten av året. vart en hel del, mkt bra saker. får ta lite kort o så o lägga upp så småningom. men såklart tog batterierna i kameran slut efter typ en timme, så många kort vart det inte alls. får fråga runt om det var nån annan som tog lite kort.
förutom ett totalt meltdown från casper framåt 2 tiden, klarade han sig väldigt bra. var full rulle hela dagen. men när man bryter rutinerna så där så blir det lite katastrof ibland. han somnade tillslut när jag hade legat hos honom en kvart. stakarn var så utmattad att han grät sig till sömn.
nu vakans det mat så får uppdatera lite närmare senare.

take care!

1 kommentar:

  1. Kul att det gick bra på Caspers första kalas. Här gick det bra med på Kims 15 års dag.

    Bara så du vet så har jag spärrat våran blogg. Vill du komma åt den och kunna läsa den så skicka din mail på FB inbox. Så ska jag lägga till dig.

    Kram

    SvaraRadera