lördag 12 december 2009

julklappar!

Fick mig ett litet ryck igår o slog in alla klappar vi (läs jag) har köpt hittils. vart en fin liten hög till alla möjliga människor. mest till plutten av nån konstig anledning.
just nu är det lugnt o skönt här hemma. plutten vaknade precis, men sitter kvar i sängen o vaknar upp o leker med nalle puh, katterna snossar som vanlig i varsin korg o mannen i huset är iväg o tar hand om sin båt som tydligens står i o fryser när det är så här kallat :-P
har varit o tränat på förmiddan, första gången på väldigt länge. var himla skönt faktiskt. under tiden gick man o barn på stan o letade julklappar. hittade visst några stycken. ska nog fortsätta senare idag eller eventuellt imorgon. jag är nog nästan klar, är hur skönt som helst. var på IKEA igår med mor o köpte dom sista. blir väl kanske nån mer till plutten o nån till mormor om jag hittar nåt. alltid lika svårt att köpa till gamlingarna. dom har ju liksom redan allt...
måste ta tag i julkorten nu! måste få iväg dom under nästa vecka ju. o jag är ju så dum att jag aldrig kommer ihåg att skriva upp adresserna till folk. God bless Eniro!

take care!

1 kommentar:

  1. Här är vi nästan klara med alla julklappar. Har en del att slå in. Ska ev göra det imorgon när Kim åker till sin pappa på kvällen. Det är så skönt när det är gjort.

    SvaraRadera