tisdag 13 oktober 2009

värsta natten i mitt liv!

nja, kanske inte riktigt, men inte långt ifrån! Casper är sjuk, för typ första gången i sitt liv. förkyld som satan stakarn. sitter o funderar över om det även är öroniflamation på g. började så plötsligt igår kväll nämligen. hade jättekul på kvällen, badade i nya duschen o gjorde allt som vanligt. somnade när han åt vid halv 9 o jag la honom i hans säng som vanligt. han vaknade efter 10 minuter o verkligen illtjöt. har aldrig hört honom så förut. var lite läskigt. var bara att ta upp honom igen, o då vart det ju bra. tog in honom till vårat sovrum istället. där vart han jättepigg igen o for omkring som aldrig förr. sen kom Johan hem straxt efter 9 o då började helvetet. han bara skrek o skrek o skrek. Trodde först det var tanden, den första börja komma upp nu men slog mig nu när jag satt o kolla runt på nättet att det kanske kan vara öronen oxå. ska nog ta o ringa bvc tror jag.
nu har iaf somnat igen. var riktigt tjurig innan han somnade nu med men gick tillslut. får hoppas att han känner sig bättre när han vaknar. min stakars lilla plutt... =(

1 kommentar:

  1. hoppas det inte är öroninflammation, matilda hade ju det förra veckan och det var typ så som du beskriver. Det gick verkligen inte att trösta henne. hoppas han kryar på sig snart! kram Linda

    SvaraRadera