onsdag 21 oktober 2009

ack så fel

Tänk att man kan ta så fel på saker. trodde verkligen att plutten var på bättringsvägen. o det är han ju, på sätt o viss. är inte förkyld längre, inte som han var förut iaf. men igår eftermiddag fick han feber istället. inte mkt, 37,7 o det försvann rätt snabbt med lite alvedon men så vaknade han 2 gånger i natt o andra gången tog J upp honom o tog tempen. då hade han rusat upp till 38,6. så då fick han sova hos oss resten av natten. som tur var, verkade han rätt pigg när han vaknade. mer än vad man kan säga om mig. jag känner mig inte precis på topp heller idag. men får nästan skylla mig själv.
var iväg o träna mammabarn igår. var så himla trött på den här fjol förkylningen som aldrig blir varken sämre lr bättre så tänkt att jag får chansa. förmodligen blir det värre, men förhoppningvis i bara nåra dar sen är det bra. så får väl se hur det blir resten av den här veckan. ska på inflyttningsfest på lördag så hoppas att jag är frisk tills dess. skulle vara tråkigt att missa det.
var på stan igår oxå. barnbidrag kom ju! hittade en födelsedagspresent till Johan, från Casper. men vet fort. inte vad jag ska köpa till honom. lr jo, har en liten fundering men får se om jag hittar det. letade som en galning igår men hittade inte vad jag letade efter. irriterande!
nu ska jag försöka kyra på mig själv o plutten!

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar