måndag 19 oktober 2009

ännu en helg passerad

det går alldels för fort. allt bara spring iväg känns det som. hinner inte alltid med. men samtidigt känns det som om tiden står stilla. svårt att förklara.

nog med det filosofiska... helgen vart fullpackad var barnkalas i lördags eftermiddag. hann knappt gå upp innan kl var 3. vet inte vart tiden flög iväg men vart plötsligt väldigt brottom. hann gjorde vi iaf. skulle ju bara typ 20 meter bort. smidigt! plutten var lite tjurig, var ju mitt i hans sovtid. lite välling sen var det vart det att susa i vagnen en halvtimme. var iaf väldigt kul! kul att se folk som man inte ser så ofta.
kvällen vart iaf lugn. såg på film o käkade lite onyttigt. igår tog jag en långpromenad i det finna vädret med min namne. var ett tag sen vi sågs oxå, så det var trevligt att träffas igen! på eftermiddag var det dags för Blingo party hos samma kompis som hade barnkalas igår. vart en body o ett par byxor. inte föra tt det behövdes för 5 öre men alltid kul med nåt nytt. o lite annorlunda.
veckan som kommer har vi inte så mkt planerat. som tur är kommer barnbidraget imorgon. min plånbok har svultet ett tag nu så det är dags för lite nya pengar. men dom måste jag försöka hitta nåt till J för. han fyller ju snart. o med tanke på hur fort tiden går nu för tiden är det dags att sätta igång nu! nån som har nåt förslag på vad man köper till sin 27 åriga sambo? desperat behov av tips!!! hade nämligen världens bästa ide. Kolmården har nämligen en trängbanan med jeep man kan få köra. hade tänkt ge det till honom men såklart hade dom stängt! störande värre. stängde förra helgen. hur jobbigt som helst, jag som för en gång skulle trodde jag hade kommit på nåt skitbra. men men så är det...
ska nog ta en promenad nu tror jag. inget kul väder alls, men måste ju få i sig lite luft o plutten sover nog ett tag oxå.
take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar