måndag 12 oktober 2009

premiär

tog precis premiär duschen i våran ny dusch som efter mycket slit o några svårdomar från J kom upp igår kväll, alldeles nyss. vart riktigt bra! nu är det bara förvaringsmöbler som ska komma upp. har inte bestämt vad det ska bli bara. måste ha tvättmedel o sånt nånstans. just nu står det liksom bara på golvet, inget vidare snyggt direkt. men vart riktigt nöjd faktiskt. lite småtrångt är det är klart, men det får man stå ut med. vart mkt bättre än tidigare! har en sån duktig sambo =) var ett himla plokepinn o får ihop allt o bruksanvisningen var UNDER ALL KRITIK!
så det är vad våran helg har gått åt till. lämnade bort plutten både i lördags o söndags några timmar. är ju inte så himla kul för honom o vara själv o så borrade vi ju en del, låter helvete! så var hos farfar för första gången i lördags. gick riktigt bra. dom sa inget annat iaf.
vi skulle ha fått besök av några av Johans kompisar i söndags eftermiddag (har oxå en liten pojke-född juni) men dom ringde o sjukanmälde sig. måste säga att det inte gjorde jätte mkt. hade varit jättetrevligt att träffa dom men såg ut som en tornado hade tagit sig igenom här. hade inte räknat med att det skulle ta sån lång tid men det gör det ju som vanligt...
veckan som kommer har vi inte så mkt planerat. jag ska nog försöka ta mig till Öppna förskolan eve. idag o på onsdag tänkte jag. o så tränar vi ju imorgon. o så måste jag försöka börja leta födelsedagspressent till J som fyller om 2 veckor. som vanligt har jag ingen aning om vad jag ska köpa så lika bra att börja leta runt nu!
tillslut ska jag säga GRATTIS till våra älskade lilla plutt som fyller 7 månader idag! tiden går alldels för fort...

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar