fredag 17 juli 2009

tradera fynd!



snygga va? har började buda på tradera för några dar sen. o huxflux hade jag vunnit 3 auktioner. inte till mig själv såklart. till plutten. skorna är oxå hans. hur supersöta som helst. måste klappa mig själv på ryggen lite =) är riktigt nöjd med mina fynd faktiskt.

kom precis hem från landet. sov där i natt. men har ju inte varit så superfint väder så gjorde inte så mkt mer än att bara chila o grilla. var skönt det med iof men känns som man har hela skogens smådjur med sig hem så raka vägen in i duschen när vi kom hem! var det enda jag hade på hjärtat just nu. är ju fredagkväll o allt, ska nog mysa lite i soffan med plutten o johan ett tag. hoppas att ni får en superskön kväll o en bra helg allihopa! själv ska jag träffa släkt typ hela helgen. suck.

take care!

1 kommentar: