fredag 24 juli 2009

känner mig lite iaktagen...



har nämligen en liten gullig kissekatt över huvudet på mig som sitter ner hela tiden, på allt jag gör. datorn är väldigt kul. speciellt musen (!?). händer inte så mkt i mitt/våra liv just nu. Johan jobbar på dom vanligt. jag vankar här hemma hela dagarna. vadå nedlåtande! nej, då det är rätt skönt faktiskt. ska inte klaga. blir ju vad man gör det till. just nu är jag väldigt upp i mitt muffinsbakanade. har blivit typ ett hundra tal muffins än så länge. måst ju liksom testa o så om dom är goda lr inte. är till dopet asså. igår spendera jag säkert 2 timmar framför burken o letade efter muffinsformar o lite mer personliga servetter. hittade dom här bland annat. hur söta som helst!
nej, nu måste jag sätt fart med min dag. måste till returpunkten. hallen svämmar snart över med papperskassar o annat skit! o så ska jag nog åka o tiga lite pengar av älsklingen o sen åka o köpa föddelsedagspressent till mormor. o så ska jag nog hälsa på far som är ensam hemma (är lärare så har semester hela sommaren...).
take care!

1 kommentar:

  1. hej emma!
    på "mitt lilla krypin" i knäppingsborg finns det prickiga muffinsformar som är jättefina. de går i grönt med vita prickar och rött med vita prickar. kram Linda

    SvaraRadera