tisdag 28 juli 2009

inget ämne

kom inte på nån titel idag. så får bli blankt. har inte så mkt att säga heller för den delen. händer inte så mkt just nu. försöker få lite inspiration för att städa men den har inte infunnit sig ännu. får väl sitta här ett tag så kanske den kommer, kan ju hoppas att den inte gör =)
Johan o jag tog med oss plutten ut igår kväll o spelade minigolf. men typ precis när vi började spelade kom regnet. höll inte i sig som tur var. vem vann? ja, kan ju bara avslöja så mkt att det vart ganska stor utklassning åt ena hållet. tyvärr var det inte från mitt håll... Johan märkte det när vi var ute, att vagnen var lite konstig. jag märker ju inte riktigt sånt eftersom jag går med han varje dag. men visade sig sen att det knappt var nån luft i hjulen. alla 4! weird. men det är fixat nu som tur är. har en Emmaljuga edge duo combi (svart o vinröd), o bara hjulen kostar typ 1500 spänn! så det var tur att det gick att fixa. kan rekommendera den! är hur bra som helst, tar sig fram över. kanske inte så himla smidigt på stan men överallt annat är den super. dyr som fasen bara, men vi köpte våran begagnad o det går lika bra det. behöver inte ha allt nytt!

nä, inspirationen till att städa har ännu inte kommit men får väl ta o tvinga mig till det. btw, så skulle jag säga det att det har blivit lite bildbrist den senaste tiden för att svärfar har våran kamera fortfarande. måste ha tillbaka den snart. Casper gör så himla roliga saker nu för tiden, måste ju dela med mig!

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar