lördag 2 april 2011

ibland undrar jag...

Ibland undrar jag om folk har slagit i huvudet så hårt på morgonen att dom har fått minnesförlust lr nåt liknande. blir så förbannad på dessa människor som den senaste tiden vekrar helt har glömt bort att J faktiskt oxå finns o gärna vill umgås med vissa personer oxå. hur svårt kan det vara o bara fråga liksom? vet inte om det är mig det är fel på, men det borde liksom inte spela nån roll. jag behöver ju liksom inte följa med om det nu är mig dom störs sig på. tycker bara att det är så förbannat svinigt o falsk att människor som påstår sig vara J's vänner, bara skiter i att bjuda med honom, speciellt när det även händer när man kan göra nåt tillsammans med barnen. vi har liksom oxå barn o han o J tycker faktiskt oxå att det är kul o umgås med andra barn o deras föräldrar. men det är tydligen så att det bara är vissa som duger, o dit hör tydligen inte vi just nu...

6 kommentarer:

  1. Du vet väll om att man faktist kan prata med varandra istället för att skriva ett löjligt blogginlägg om något som ingen jävel har med att göra. Det hör hemma bland fjortisar och inte bland vuxna människor.

    SvaraRadera
  2. inga namn är nämnda. om du tar åt dig är det knappats mitt fel! men om det nu är så att du ta tar åt dig, vet du ju oxå vart telefonen finns.

    SvaraRadera
  3. Håller med Linda! Har du aldrig funderat på om det är dig det är fel på? Låt honom och "plutten" eller vad han nu heter umgås med sina vänner utan dig så kanske han har några kvar...

    SvaraRadera
  4. så jävla fegt att vara anonym. dra åt helvete med din åsikter till nån som bryr sig!

    SvaraRadera
  5. Emma: Man har en blogg för att kunna skriva av sig. Fortsätt så.

    Jag har lösenordsskyddat min blogg pga falska människor särskilt en person som ska stå nära en annan. Min egna s.....

    Ni får gärna komms till oss. Eller om vi ska försöka komma till er. Grillkväll med våra barn i centrum.

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Ärligt talat så verkar du ha ett allvarligt fel i din hjärna om du överhuvudtaget har någon.. Man kan ju börja undra. Du skriver ett jävla inlägg som ingen annan har med att göra sen tål du inte kommentarer som de läsande skriver. Är ju för fan skrattretande! I fortsättningen kan jag tipsa om ett svenskt ordlexikon för stava det kan du då inte!

    SvaraRadera