tisdag 29 mars 2011

fiskeriverket

vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. känner bara att jag behövde skriva av mig lite, men vet inte om vad. kan väl medela att min lilla ängel till son har kommit in i nån liten helvetensperiod just nu. vet inte riktigt vad det är med honom men han för hysteriska sammanbrott när han inte får som han vill. kan ju vara så att han faksitk bara är nomal. har liksom aldrig hänt förut så man vet ju inte riktigt hur man ska hantera det. jag låter honom mest hålla på, blir han förbannad ska han väl få bli det? J däremot, är en annan ska. han ger ju med så fort casper öppnar munnen. han är lite messig av sig ;) snart bär det iväg för att köra ett pass aerobic. ska bli skönt att komma iväg lite. få lite egen tid. hade tänkt att göra det i söndag oxå, visst kom iväg o tränade o fick lite egen tid, men fan va det var tråkigt på träningen! var inte ens svett när jag kom hem. var ett annat pass än det som skulle vara egentligen. den här veckan blir annars rätt fullt upp. det är sista veckan på våran hel flumma o rätt ut sagt dåliga kurs universum o människan. vi har 2 redovisningen på 2 dagar. får hoppas att det går bra. imorgon ska jag representera fiskeriverket o hitta en lösning på islands ekonomiska problemn. kul va? inte ett dugg flumm? lr hur? får se hur det går med det... take care!

1 kommentar:

  1. Ärligt talat så verkar du ha ett allvarligt fel i din hjärna om du överhuvudtaget har någon.. Man kan ju börja undra. Du skriver ett jävla inlägg som ingen annan har med att göra sen tål du inte kommentarer som de läsande skriver. Är ju för fan skrattretande! I fortsättningen kan jag tipsa om ett svenskt ordlexikon för stava det kan du då inte!

    SvaraRadera