torsdag 24 mars 2011

Jesus Chris

ja, nu är rubriken inte riktigt som det låter. idag har jag och min fina lila arbetsgrupp o skolan, spelat in ett tv program. helt normalt lr hur? vi går på universitet. Johans första kommentar var: är inte det lite töntigt? nej då! helt normalt för oss. vi fick göra vad vi ville o då gör vi som vi vill. anledningen till Jesus Christ var att vi nämligen hade med Jesus i våran lilla morgonsoffa. det var länge sen jag skrattade så mkt! har fan träningsverk i magen!

så det är det vi håller på med i skolan just nu, spelar in nyhetsmorgon. en helt normal dag i en universitetsstundets liv. annars så har jag bara klarat av ännu en tenta o även den inlämningsuppgiften vi har haft än så länge i den här kursen. ibland tycker jag att jag är värd en extra klapp på axeln!

här hemma är det mindre bra. casper har varit hemma hela veckan från dagis, med ögoninflamation. stakarn kunde inte få upp ena ögat på måndag morgon överhuvudtaget. men måste säga att han nog har haft en mildare form av det, för det har bara varit när han har sovit. nu är han hur som helst bra igen, men istället har J börjat känna sig hängig. just nu ligger han o sover o casper o jag kollar på Bamse.

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar