måndag 31 januari 2011

nu är det nog!

i helgen hade vi lite folk här för att fira min födelsedag var iof bara släkten. det var trevligt! gjorde egen smörgåstårat, efter mycket om o men, o även efterrätt. blev key lime paj ännu en gång. var mkt uppskattat så det var kul. fick lite pressenter oxå såklart, o det var ännu roligare. bland annat en del pengar som hamnade i gekås kassan, o presentkort. men den bästa presenten var nog ändå en flygbiljett till Spanien! har kanske inte sagt det, men vi ska till costa brava kusten i sommar med min mamma o pappa. skönt att åka med några med dom första gången vi är utomlands, dels för att J o jag kanske får lite semester då oxå eftersom dom kan hjälpa till att se efter casper i mellanåt.

men iaf, fick även en våg av snälla bror. hade önskat mig än, men tyvärr var det en extremt dålig o elak våg som vissade alldels för många kg så nu får det vara nog! nu ska dom där överflödiga kg från graviditet o annat skit försvinna en gång för alla. bli minst 3 träningspass i veckan på friskis, plus joggning/promenader när den värsta isen har försvunnit. men om jag hade tänkt att jogga här lär jag nog vänta tills maj lr nåt innan all is o snö är borta här.
men det har iaf börjat helt ok. vägde mig straxt innan nyår o sen dess har jag iaf gått ner nästan 4 kg, så det är alltid nåt. men det är fortfarande ett XX antal kg som behövs gås ner innan vi är framme vid beach 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar