torsdag 27 januari 2011

godkänd

det har börjat ramla in massa roliga mail o medelande i skolmailen den senaste veckan. mkt trevligt! det senaste kom idag o jag var blev godkänd på ännu en uppsats o både tentorna som jag gjorde för ett par veckor sen, är oxå godkända. trodde jag aldrig om jag ska vara ärlig. den ena tentan kanske, men inte båda. ibland måste jag faktiskt får vara lite stolt över mig själv o säga fy fan va jag är bra!

idag har jag o casper haft en dag själva. det går både magsjuka o ögoninflammation på dagis o eftersom vi ska fira med släkten i helgen, får han vara hemma ett par dagar. jag hade bara en föreläsning idag så är ju inte hela världen. casper värld rasade dock samman när vi var o handlade. han fick ingen egen vagn. mamma var dum nog inte ha några 10 eller femor med sig så det räckte till lillskrut oxå. han har börjat få ett sånt himla temprament! helt otroligt att en sån liten människan kan bli så jäkla förbannad rent ut sagt.

fyllde ju som sagt år i tisdags o var då jag fick godkänt på båda tentorna, vadå tur? gjorde inte så mkt eftersom jag gick i skolan typ hela dan. men på kvällen kom mamma o pappa hit o vi käkade lite middag. fick en underbart fin ros av J o dom 2 sista Harry Potter böckerna jag saknade. behöver ju liksom inte så mkt nu för tiden o jag gör hellre nåt tillsammans med familjen än köpa materiella saker som glöms bort. släkten o några vänner kommer nu på lördag o firar mig istället blir hemmagjord smörgåstårta .

på tal om nåt helt annat, funderar på att göra en tatuering. nån som vet nån bra i Norrköping/Linköpings trakten? har länge funderat på det, men nu har jag nog bestämt mig. måste bara komma på vart jag ska ha den o vem som ska göra den. blir antingen casper namn eller hans födelsedag. får fundera vidare o kolla runt lite på nätet kanske...

take care!

1 kommentar:

  1. Lucky-7 i Norrköping är riktigt duktiga o har bra rykte. Om jag skulle få för mig att göra en tatuering skulle det ske där eller hos Inge i Nyköping. Lycka till! Kram

    SvaraRadera