onsdag 8 september 2010

ledig?

sitter vid köksbordet o försöker hitta inspiration till att börja plugga. har lämnat plutten på dagis för nästan en timme sen o jag har fortfarande inte kommit igång med att plugget. måste ta tag i det! lite svårt att sitta hemma faktiskt, finns ju lite annat o göra om man säger så. på lördag ska vi ha kräftskiva här med hela släkten. måste städa o plocka ordning här hemma innan dess. dessutom är johan bort sen igår o kommer inte hem fören imorgon kväll. han är i sthlm på kurs med jobbet. ska erkänna att det faktiskt är lite skönt att få vara själv ett tag, men saknar honom självklart! får mkt mer gjort när han inte är hemma av nån anledning, sova t.ex. :)
i måndags vart vi klara med tapitseringen av hallen. var riktigt bra! johan var dock inte överlycklig. han hade hellre velat haft nåt ljusare, men tyckte iaf att det vart helt ok. ska ta bort o försöka få i nåt imorgon lr senare ikväll. jag var nöjd iaf. nu ska det bara inhandlas lite ny möbler. var o kollade runt lite igår men kunde inte bestämma mig så får ta hjälp av johan när han kommer hem. casper var ju liksom inte till så mkt hjälp. han vill bara en shoppingvagn. köpte iaf en jättestor ram som jag tänkte sätta upp i hallen.
nä, nu måste jag sparka mig själv i baken!
take care.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar