onsdag 10 februari 2010

vår!

JAG VILL HA VÅR!!!!!!!!!!!
jag är inte den som klagar på snön, men nu börjar till o med jag tycke att det räcker.
gillar verkligen snön egentligen, blir ljust o det är himla mysigt. men nu har jag kommit på en sak. är inte ett dugg mysigt när man har barn. iaf inte när man har barnvagn.
var på Öppna förskola idag. är inte ens en km dit, men det tog fan 20 minuter o gå idag. inte klokt! i höstas när jag började gå dit tog det knappt 10 minuter. va är det för fel på den här stan? o speciellt våran del av stan verkar det som det som om Gud glömde. o snöröjarna. stakars plutten fick stå ut med att köra på tvären för att komma fram på vissa ställen. nu räcker det! efter sportlovet kan det gärna försvinna på en gång! vill ha vår. helst igår.
take care!

1 kommentar: