torsdag 25 februari 2010

20 kg

dagen har varit rätt lugn. fick besök av johans kusin linda med lilla sysslingen enya. var ett tag sen vi sågs, så det var trevligt. gick ner till stan för att kolla in bokrean. hade inte tänkt köpa nåt egentligen men hittade såklart lite iaf. böcker är ju så förbannat dyrt så lika bar att passa på när det är lite billigare. åt en liten lätt lunch oxå. plutten gick älsklingrätten pannkakor. mossar i sig så fort att man knappt hinner blinka =)
det har varit en lugn vecka annars. har inte gjort så mkt. var ju så underbart väder igår, tog en lång promenad med morfar runt strömmen. helt underbart!
imorgon blir det lite träning för min del. gymet. men den här gången lämnar jag plutten med morfar. gick inge vidare sist när jag försökte ta med honom. ville inte sova alls. måste erkänna att jag börjar bli riktigt frustrerad över träningen. vet att man ska ha tålamod. men just nu händer det inte ett jäkla skit på den där förbannad vågen. tycker att jag gör precis som vanligt, fast tränar mer. men inte ens ett litet gram neråt. snarare uppåt. hur jäkla jobbigt som helst. dom där 20 kg på ett år är vääääldigt långt bort.

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar