söndag 28 februari 2010

kalashelg

nyss hemkommen från päronen. varit på födelsedagskalas. både far o bror fylller idag. väldigt smidigt det där när dom fyller samtidigt måste jag säga. passade 30 års present till pappa oxå, få en son bara så där =)
fick supergod mat o tårta såklart. men nu är jag grymt trött. kommer bli en väldigt tidig kväll känner jag. hoppas bara plutten samarbetar. Johan har jouren nämligen så honom får jag väl inte se fören framåt midnatt. jobbar eftermiddag hela veckan så det är iof skönt. kanske man kan hinna med nåt på förmiddan istället.
igår var det oxå en massa kalas. självklart ska allt krocka. inte gjort nåt på hela månaden o så kommer allt på en gång. Js faster fyllde 50 så var på middag där igår. trevligt! samtidigt var vi bjudna på inflyttningfest hos ett par kompis som bor ett stenkast ifrån oss. var lite otrevlig o åkte från faster efter middan. Plutten var kvar med släkten o Johan. kom hem vid halv 11 tiden, låg J helt utslagen i sängen. lär var jag som gör det ikväll istället när han kommer hem.

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar