tisdag 16 februari 2010

matförgiftad

har legat i stort sätt dekad dom senaste dagarna här hemma. både jag o J har blivit matförgiftade. förmodligen av mcdonalds pomme. inte kul alls. som tur är inga spyer men andra mindre trevliga grejer. har knappt ätit nåt på hela helgen o igår men idag har det kommit igång igen som tur är. känner mig som en människa igen.
så alla hjärtans dag vart ju inte direkt nån höjdare för nån utav oss. tog oss iaf ut till Styrstad minneslund på söndan för att tända ljus för farmor. var även på dop gudstjänst för alla barn som har döpts under året. fick ett dophjärta o en bok. väldigt fint. o så tårta på det. inte för att jag fick i mig så mkt, men var trevligt att hitta på nåt.
vi har tagit det lugnt i 2 dagar nu men imorgon ska jag nog försöka att ta mig till Öppna lr så ska jag försöka leta födelsedagspresent till plutten. han fyller ju snart. gud vad tiden går fort!
planerar att åka till Ullared helgen innan han fyller. slå 2 flugor i en smäll. handla lite billigare pressenter o spendera lite quality time för mamma o pappa över helgen. känner att vi verkligen behöver komma iväg själva ett tag.

är dags att nanna kudden nu.

take care!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att du mår bättre nu. Otäckt när kroppen blir sådär matt av magproblem. Vi hörs! Kram på er alla <3

    SvaraRadera