onsdag 2 september 2009

småsjuk...

så har den kommit... höstförkylningen. lite tidigt kanske men har legat under yta dom senaste veckorna. har bara inte haft tid att tänka på det. nu när dop o allt är avklarat kom den smygande. är inte så farligt men måste ju klaga lite iaf. plutten har oxå fått sig en känga utav den. hade ju tänkt att börja träna den här veckan (dom har mamma-barn gympa på Friskis o Svettis på tisdagarna kl 10) men det var ju inget utav det. har tränat med halsont en gång tidigare. slutade med att jag var sjuk till o från i typ en månad. så det gör jag inte om igen. annars har det väl inte hänt så mkt dom senaste dagarna. hade en trevlig dag på stan igår. gick ner till bibblan med L o lilla M (som iof är ett år nu, går fort...). gick sen en sväng på stan o köpte lite kläder till våra små. sen träffade jag A o L gick hem. var ju tvungen att hitta nån pressent till M eftersom hon fyllde år samma dag som plutten döptes. hittade nåt tillslut så ska väl ta oss dit i slutet av veckan tror jag. trevligt!
På eftermiddan åkte vi o hämtade pappa på jobbet. eftersom vi har sålt våran lilla racer mazda har Johan fått cykla till jobbet (tar 10 minuter) men igår kände han sig inte heller på topp så vi hämtade honom på jobbet o åkte o käkade glass på Halrvar. mums!
idag då? vet inte riktigt. kanske ska åka en sväng till babyland. fick pressentkort därifrån o är ju dumt att spara pengarna =) o så måste jag ta en sväng förbi en postlåda o eve. affären oxå. men först ska nog både jag o plutten ta oss en tupplur. försöka bli kvitt den jäkla förkylningen. mycket sömn brukar var den bästa medicinen.
take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar