onsdag 9 september 2009

sthlm nästa

lr, ja nästa iaf. på fredag blir det en sväng till den kungliga huvudstaden. ska med J o några andra o leta reda på BSB =) har inte bestämt mig om jag ska ta med plutten än lr inte. men det blir nog så. kan inte lämna honom en hel dag ännu även om han börjat äta ordentligt o ammar mindre. men vettefan om JAG klara av det :-P
har varit på promenad nu på morgonen. vart en riktigt lång sväng idag. nästan 2 timmar, känner mig riktigt stolt. var himla skönt faktiskt. har sån jäkla träningsverk från gårdags träningspass på Friskis och Svettis. var på sjukhuset igår oxå. var röntgendax för plutten. jag hade nämligen höft luxastion (tror det stavas så...) när jag föddes o det kan tydligen vara ärftligt så dom ville göra en ordentlig undersökning. skönt det! men det tog 2 försök innan dom vart nöjda. var inte jättepopulärt att ligga still o bli nerpressad i britsen. kan man väl förstå...
i måndags var det derby IFK-ÅFF. har bara en sak o säga: ORÄTTVIST SOM FAN!










take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar