måndag 23 januari 2012

Blingo, bio, bäbis o bröllop

Mycket på G nu, eller B kanske kan ska säga.
för det första har jag blivit säljare för Blingo som jag har skrivit om flera gånger tidigare. men för er som inte vet gå in o kika på BLINGOS hemsida. så nu är det bara att boka in träffar med mig :) jag har redan 3 inbokade framöver men vill ha fler! så samla ihop ett gäng vänner o bekanta o boka in en träffa med mig så får ni se underbara helt EKOLOGISKA barnkläder som är värda varenda krona!

till bion så var vi o såg Hamilton i lördag. en av dom bästa filmer jag sätt på väldigt länge, så den kan jag verkligen rekommendera. den var himla bra o en av dom bästa svenska filmerna jag sätt på mkt länge. fick besök under helgen oxå, ändå från Västerås kom J o D. vi bytte julklappar, lite sent men bor man som man gör så. o så bokade vi hotell till Malmö. så jag hoppas att den biten är fixad nu. ska iaf bo på Scandic Kramer. o blir nog att vi tar tåget ner o så kommer Johan o hämtar oss efter konserten. kommer bli en sjuhelvetes helg! men kul som fan ska det bli! vill bara att det ska vara maj nu.

Bäbisen träffade vi för några helger sen. var nämligen dop på g, en kompis till J vars dotter döptes. var himla mysigt o en helt underbar kakbuffe. önskar en annan kunde baka så gott. o den andra bäbisen som oxå ska döpas blir nästa helg. det är fullt upp nu. den här helgen som kommer ska vi fira mig som fyller på onsdag. fredag med vännerna o lördag med släktingarna. o så helgen efter blir det bröllop på lördag o dop på söndag. pust! har jag glömt nåt? jo o så har jag eventuellt en blingo visning på söndag oxå...

o nånstans där ska jag även försöka hinna med att plugga in den nya kursen i religion som började idag. o helst oxå spendera lite tid med familjen. o träna oxå, får inte glömma det. sitter o tar igen mig efter ett helt underbart aerobic pass nere på Ingesta. o kan konstatera att det är så förbannat skönt att slippa köra in till stan för att träna. nu hann jag ner till träningen även fast J kom hem en kvar innan träningstart. I like it a lot!

take care!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar