söndag 1 januari 2012

o vad ska vi göra i år...?

jaha, så var ännu ett år slut. ibland önskar jag att tiden bara stannade upp en stund men samtidigt att den ska gå lite fortare. är en svår balans det där. vill att plutten ska vara liten o bebis igen, men oxå att han ska bli äldre. svårt att förklara, men alla ni som har barn förstår nog vad jag menar.

kl är snart halv 2 o vi har inte ens börjat dagen. vi tog precis ett bad o massagebadkaret men plutten o J vart kvar i värmen o jag hamnade vid datorn. igår var vi ensamma hemma o firade för oss själva. var tänkt att E skulle komma hit o fira med oss men sjukdom kom iväg. o det var nog kanske tur det för C fick feber igår kväll. inte konstigt han var tjurig o gnällig när vi var ute o gick nyårspromenade igår runt Peking. o helvete va folk det var! är första gången vi gick den o det blir nog inte fler gånger. inte med barnvagn iaf. vi såg tillslut fyverkirerna, men det blev från bilen. inte mig emot, hatar när det smäller! o C är inget fan han heller.

2012-01-01 är det alltså. så vad ska man göra 2012? känner på mig att det kommer bli en rätt lugnt o skönt år med lagom med roligheter o tråkigheter. tyvärr kommer man ju inte undan dom... men som det är nu ser jag fram emot min 25 årsdag o sen blir det BACKSTREET BOYS o LONDON i maj!!! har fortfarande inte löst hur fan jag ska hinna hem innan vi ska till Skavsta, men det får bli ett senare problem. nu ska jag bara njuta av att en slödag med plutt o J!

GOTT NYTT ÅR OCH EN GOD FÖRSÄTTNING!

take care!

1 kommentar: