lördag 29 oktober 2011

miljöinsats

nu när jag äntligen tänkte sätta mig o skriva av mig lite, kommer jag inte på nåt att skriva om... typgiskt. sitter framför tv o degar. ensam denna lördag kväll men förhoppningsvis inte så länge till. J är iväg till jobbet en snabbis. bilfan gick nämligen sönder imorse när vi skulle iväg. ironiskt nog var vi precis påväg att åka till Örebro för att kolla på en ny bil.

efter mkt om o men o 2 bilbyten kom vi iaf iväg. lämnade plutten hos mormor o morfar, o tur var nog det för det blev en lååång dag uppe i örebro. är ju först o främt pissävg dit som tog en evighet. sen var det så jäkla mkt folk på bilfirman vi skulle kolla på bilen, så vi var nog där iaf 2 timmar innan vi kom därifrån. med ännu en bil. så numera är vi ägare av en volvo v70 bio-fuel. så nu har jag gjort min bit för att göra världen lite renare.

J fyllde 29 igår. var trevligt med lite folk här. o bra oxå för den delen, för man städar lite extra. skulle ha tagit tag i o skurat golven för länge sen men har inte blivit av. fören igår, eftersom vi skulle ha gäster. det vart iaf lite folk här o vi bjöd på tacos o brownies. vart väldigt lyckat måste jag säga även om jag skulle kunna elda upp vår ugn för att den är så värdelös. nästan så jag försöker ta sönder den med flit så vi måste köpa en ny....

men titta på det, jag lyckades visst få ihop lite iaf även om jag inte hade nåt att skriva om.

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar