tisdag 18 oktober 2011

sjukstuga

det är jäkla skit här hemma just nu! alla är sjuka. lr jag o J iaf, Casper är ju som vanligt hur pigg som helst, även fast han oxå är förskyld och hostig. J har varit sjuk sen i helgen men envisade med att både ta upp båten i helgen o gå o jobba igår. straffar sig det där. idag har han knappt kunna prata men då begar han sig upp till sthlm o hjälper en kompis flytta. konstig kille jag har... Men men. o jag vaknade i morse o kunde knappt svälja så nu är det min tur oxå. ingen bra tajming överhuvudtaget. vi håller på att sammanställa vår gigantiska uppsats just nu så det passar sig inte riktigt. som tur var, har vi varit hemma hos en gruppmedlem idag o inte i skolan. så det är ju lite lugnare. men nu när jag kom hem la jag mig direkt o somnade till Harry Potter.

men nog med gnällande. igår kom en underbar nythet istälet. NKOTBSB kommer till sverige. inte för att jag är speciellt intresserad av New Kids on the Block men Backstreet Boys däremot. om man kunde betala för att bara se ett :) men det ska bli hur kul som helst. har redan börjat spana lite på hur o när vi ska åka o vart vi ska bo o så där. o konserten är i maj, men har nåt att se fram emot! behövs över dom här mörka höst och vintermånaderna. dessutom fyller mamma 50 nästa år o planerar eventuellt att ta med oss utomlands.

take care!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar