fredag 2 september 2011

operationsdax

upptäckte precis att det är typ en månad sen snart sen jag skrev nåt. måste skärpa mig! men å andra sidan har jag inte haft mkt tid över. skolan har ju börjat på allvar nu och vi är tillbaka i vardagen igen. skolan har börjat bättre än jag väntat mig. har väl inte kommit in i det riktigt än, tar ett tag innan plugghjärnan startar upp.
jag har ju fått ny arbetsgrupp oxå. var lite orolig över det eftersom jag hade en sån supergrupp föra året. men det har gått bra än så länge. det känns bra men vi har ju inte lärt känna varann riktigt än, tar ju ett tag men det ska nog gå bra det här året med.
bättre sent än aldrig, men nu har äntligen fått en tid för caspers ögonoperation. det blir redan om 2 veckor så det är skönt att få det gjort som snart som möjligt. han skellar ju så himla mkt så hoppas att dom kan göra nåt åt det. förmodligen kommer dom behöva operera flera gånger men vi får se. är lite smånervös, men det ska nog gå bra. det är ju rutinoperation. det blir nog värre när dagen väl kommer, men nu är det inte så farlig.
ja, nu har jag skrivit av mig lite iaf. nu bär det iväg till linköping för att inhandla begagnad studentlitteratur. mindre kul men ack så nödvändigt...
take care!

1 kommentar:

  1. Lycka till! Hoppas att det går bra och att han inte ska behöva allt för många ingrepp framöver. Kram till er alla <3

    SvaraRadera