torsdag 9 juni 2011

så var det över

jaha, så var ett helt år på lärarutbildningen över. helt sjukt egentligen! sitter just nu på bibblan o väntar på min kära sambo som är så snäll att han ska skjutsa hem mig o plutten, så slipper vi gå hem i regnet.
idag var sista dagen i skolan. o den avslutades med något så snällt som tenta. pest o pina. men, men nu är det iaf gjort o jag måste säga att det gick bättre än förväntat. kunde iaf alla begrepp som var med så det kändes bra. men sen vet man ju inte om man blir godkänd bara för det. får se om sisodär 2 veckor. men det skitar jag i nu. NU HAR JAG SOMMARLOV!

kom fram till det att jag nog inte har haft sommarlov på riktigt sen typ 9:an lr nåt sånt. har jobbat varenda sommar. det ska jag iof göra nu oxå, men börjar inte fören i slutet av juli så det känns skönt. ska försöka hinna med lite hemma. har en hel del att måla. plutten kommer få gå lite på dagis även om jag är ledig (föräldrarledig). mest för att det inte ska bli så himla krångligt i höst sen. han skulle egentligen inte behöva gå alls fram till typ september, men det skulle liksom inte funka varken för oss lr honom. han skulle bli galen av att inte umgås med sina små kompisar o jag måste väl erkänna att jag inte är världsbäst på att underhålla honom. iaf inte en hel sommar. men imorrn ska vi iaf ta ledig, bara mysa vi 2. den här veckan har varit lite smått förvirrade nämligen, så vi behöver en dag för oss själva. har nog inte varit världens bästa mamma lr sambo för den delen dom senaste dagarna. har varit en aning för uppjagad över den här jäkla tentan, men nu är det över o jag kan inte göra mkt annat än att vänta.

nu ringde sambon, o kommer snart o hämta mig så får uppdatera lite mer en annan gång. har lite kort sen helgen o lite sånt.

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar