söndag 20 februari 2011

sittning

sitter här o snörvlar o försöker hålla mig vaken är nåt förbannat förkyld o har både huvudvärk o ont i öronen. inte konstigt kanske med tanke på att casper har varit hemma hela veckan med halsflus. J fick vara hemma för jag hade praktik den här veckan. är lite svårt att ta igen det så sambon var snäll nog att vaba.

praktiken var som vanligt ute i hageby. börjar bli riktigt kul att komma tillbaka faktiskt. det är så mkt som händer med barnen mellan dom 10 veckorna jag inte är där. den här veckan var iof mer än lugn. hade bara halv barngrupp (som mest 9 barn) eftersom alla var typ sjuka där med. man blir lite handlingsförlamad, men jag ska väl inte klaga. behövde ju inte överanstränga mig direkt.

kom precis hem från maxi, försökte hitta present till bror o far som fyller om en vecka. hittade nog nåt till bror men då bestämde sig casper för att han inte ville shoppa mera så det var bara att åka hem igen. har ju ingen brådska direkt o jag var väl inte heller i tiptopp för att gå en shoppingrunda heller för den delen. igår var det nämligen lärarsittningen på trappan. var hur kul som helst! Har ju aldrig varit på nåt såt tidigare så det var kul att se hur det gick till. även om jag nu var sjukt trött, men det var kul iaf! åt den torrast köttbiten jag ätit på länge men det gjorde inte så mkt när efterrätten var gudomligt god! Vad det nu var för nåt...

lunch time nu!

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar