söndag 20 november 2011

breaking dawn

nu har det gått så där lång igen sen jag skrev sist. men men, måste vara så att jag inte har nåt behov av att skriva heller så det är ju bra. använd mig mest av den här bloggen för att få uttrycka mig lite som jag vill o när jag vill.

sitter just nu o kollar på Halvan för 238 gången den här helgen. casper är lite småsjuk så han sitter här bredvid o är lite ynklig o trött. men det är bara feber som tur är. det går nämligen magsjuka på dagis sen en vecka tillbaka, så är glad att han bara har feber. den här helgen har varit lugn o skön. igår var vi ute i trädgården hela dagen i det underbara vädret. gjorde klart allt inför vintern, så nu är alla buskar klippta o allt annat som ska göras. är bara träden kvar men det har vi lejat bort till en som tycker att sånt är kul....

i veckan var vi o såg breaking dawn. riktigt bra film. men boken var 100 gånger bättre. jag tillhör dom som har läst och föredrar böckerna framför filmerna. men så är det väl alltid, böckerna är bättre. men jag tyckte iaf att filmen var bra, men inte en av dom bättre twilight filmerna. komiska var att jag var med J o det första han säger när vi kommer in på bio är vad många tjejer det var! lovar att vi kunde räcka antalet killar på båda händerna. lite konstigt egentligen för dom senaste filmerna har ju var en hel del action i, men antar att majoriteten av besökarna går för att se Jacob o Edward. o jag måste väl erkänna att jag inte har nåt att klaga på när dom valde skådespelare :)



annars så har jag inte så mkt att berätta. lj jo just det, vi har ju varit på bröllop! föra helgen var vi i Göteborg. en kusin till mig som gifte sig o passade även på att döpa deras nyfödda son. var himla trevligt! mkt god mat o jättefint bröllop o fest. var en aning seg dagen efter men vi åkte raka vägen till Gekås o handlade julklappar. så nu tror jag nu att klapparna till plutten iaf är klara. han får alltid för mkt, så lika bra att inte köpa mer nu.

casper somnade visst här bredvid mig nu, så ska nog försöka lägga honom i sängen istället. det ser ut att vara lite trångt att sova på tvären i soffan...

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar