onsdag 11 maj 2011

dåligt

ja, nu är det lite dåligt på bloggfronten. får skärpa mig. men får väl skylla på att jag har arslet fullt just nu. har praktik den här veckan. är som vanligt ute i hageby. känns konstigt att det redan är sista veckan jag är där. kommer sakna alla. får ta o hälsa på nån gång i framtiden. o vi har bara varit där totallt 4 veckor. nästa termin är det 10 veckor. tänk va mkt man hinner med då! o lära känna barnen ordentligt.
ser fram emot nästa år. kan inte fatta riktigt bara att jag redan har snart har gått ett helt år. helt sjukt va tiden gått fort. känns som igår jag blev uppropad i hörsalen o vi började. men nu är mitt första år snart slut o nästa år blir det SAMIN för hela slanten. hade ju tänkt läsa IKT, men icke sa nicke. jag var den enda utav 250 pers som valde det, så var tvungen att tänka om lite. o kom väl fram till att jag aldrig skulle stå ut med ett helt år estetiskt o natur är liksom inte alls jag heller så det fick bli det jag är bäst på helt enkelt.
just nu har jag liten egen tid. skönt det. lr ja, egen tid. har en klagande son som är dum nog o slänger ner Ior på golvet hela tid. blir tröttsamt o hämta upp honom hela tiden så nu ger jag upp. o tydligen casper med. får skylla sig lite själv när han slänger ner honom på golvet fast jag har sagt åt honom. han har ju inte kommit på det där med att han kan ta sig ur sängen själv. iof kan han inte ta sig upp själv så det spelar ju inte så stor roll...
jag hade tänkt att jag skulle försöka föra över lite kort från systemkamerna, men va fan, orkar inte idag. kollar vidare lite på förlossningsklinken istället o önskar att jag var tillbaka själv... dum i huvet, jag vet ;)
take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar