måndag 31 maj 2010

som utlovat..

...kommer här ett lite längre inlägg angående helgen o dom senaste dagarna.
stod ju som sagt på loppisen i helgen. första gången för mig, andra för johan. vädret kunde ju ha varit bättre men ska väl inte klaga. kunde ha varit värre oxå. vi ska väl försöka stå på himpa innan sommaren är slut. se om vi kan bli av med lite mer annars hamnar det hos myrorna.
var ju morsdag igår med. var o hälsade på mormor ute i blacka o så grillade vi hos mamma o pappa på kvällen.
var en lite jobbig dag för johan. är ju första året utan sin mamma på morsdag. men han klarade det rätt bra, var uppe vid minneslunden en sväng. ensam för en gång skulle, behövs nog det med ibland.
för övrig spenderade vi morgonen av morsdag ute i trädgården i det underbara vädret. nu gjorde vi ju nåt så extremt tråkigt som att rensa ogräs o klippa gräset, men det känns iaf bättre att göra det när man kan bättra på brännan lite oxå. plutten åkte med pappa på åkgräsklipparen med jag satt i en av 1347 rabatter o rensade.
idag ska jag väl försöka få bort dom få flyttkartongerna som är kvar att packa upp. konstiga är bara, hör o häpna, att det inte finns tillräckligt med plats. ont om förvaringsmöjligheter. men först måste jag iväg i lite ärenden. barnlås till lådorna är i akut behov!

här kommer lite bilder som jag lovade förra veckan från bland annat våran lilla minsemster på gripsholm. modell nästa? =)


lunch utsickt



vi har det bra vi här bak i bilen

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar