fredag 22 januari 2010

liten uppdatering

veckan har flutit på. fattar inte riktigt vart tiden tar vägen! varit på öppna några gånger, bla idag. fick med mig Jenny o Theo (är halvåret). riktigt trevligt. varit o simmat såklart. plutten var lite fundersam ibörjan. var ju ett tag sen nu vi var där pga allt som har hänt. just på den fronten har vi fått datum för begravning. 1 februari. känns skönt. jag hade helst vetlat haft den igår. skulle nog kännas skönare att få det ur världen. just nu går man bara o våndas o tänkar allt för mkt. vill få det gjort så man kan försöka återgå till verkligheten lite mer. måste nog försöka hitta några ny kläders tills dess...

skrutten sover nu efter att ha busat runt som aldrig förr på öppna o med en ny kompis. ska nog följa hans exempel o gå o lägga mig en stund. senaste dagarna har luften liksom gått ur en. vet inte riktigt vad man ska göra. känns skitjobbigt att vara själv. men samtidigt vill jag var det oxå. är så jäkla förvirrad just nu. får ursäkta dom vimsiga inläggen...
tur att man har plutten o alla andra oxå för den delen. han ska vara hos mormor o morfar nu i natt. känner att J o jag behöver vara lite själva. liten egentid är i stort behov just nu. hinner liksom inte prata om det som behövs. o andra sidan vet jag inte vad jag ska säga. han pratar på o jag lyssnar, men det hjälper iof det med.
skänk gärna en liten gåva till cancerfonden.
harry potter dags i sängen med lite glass nu kanske?

take care!

1 kommentar:

  1. vill du ses någon dag är det bara att slå en pling :) matilda går ju på dagis nu mellan halv nio och tolv. kramar

    SvaraRadera