onsdag 14 december 2011

mat!

förstår inte att jag kan vara hungrig igen! har precis ätit köttfärssås o massa annat onyttigt men är ändå hungrig. men kan beror på att jag sitter o kollar på Masterchef. det går så mkt bra matprogram på TV just nu, men så är det ju snart jul oxå. inte för att det känns som det. jag saknar verkligen snön just nu! skulle hellre ha en halv meter snö än det här skiten. får ingen julkänsla överhuvudtaget. även fast det var lucia o allt igår. försöker fortfarande planera ihop julen så att den passar för alla i släkten o familjen.

som det ser ut blir vi iaf hemma o det var allt jag ville men hade gärna firat med J's sida av släkten i år, oxå o inte bara mina päron. men så blir det nog inte. tycker bara att det kunde vara kul för casper att träffa sin andra sida av släkten nångång. men det är förbannat svårt att lära gamla hundar att sitta!

julklapparna är mot förmodan iaf klara. hittade den sista till J igår. hade gärna lagt upp det här men blir ju inget kul om han nu skulle läsa min blogg.

take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar