torsdag 4 augusti 2011

semester

ok, så nu har det gått så där långt sen jag skrev igen. måste bli bättre på det här. men blir inte så mkt tid över på sommaren. konstigt egentligen eftersom det är då man är ledig. men det är väl så oxå att det är då allt ska göras.
har precis kommit hem från jobbet. idag har C haft besök av farfar o Ann eftersom både jag o J jobbar o jag inte vill ha honom på sommardagis. det är bra då att man har hjälpsamma släktingar. får se hur det går att börja dagis sen i slutet av augusti, när han har varit borta mer än 2 månader. men det ska nog gå bra. imorgon gör jag min sista dag på jobbet. hoppas jag iaf. jag har hört nåt annat men det där företaget är inte så bra på framförhållning så man vet aldrig, dom kanske ringer nästa vecka. men vi tänkte eventuellt åka till öland en sväng. om det är fint väder vill säga. får se. vill till astrid lindgrens värld oxå. o så behöver vi åka till kolmården o utnyttja det där årskortet vi köpte i höstas.
take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar